Əksər şirkətlərdə elektron sənəd dövriyyəsi sistemləri hər şeyi həll etmir
İmzalar və inteqrasiyalar üçün vahid məkan yoxdur
Sənədlərin müddətinə və statusuna nəzarət etmək çətindir
Hesabatlar və statistika Excel-də toplanır
Razılaşdırmalar əl ilə aparılır — məktublar və zənglər vasitəsilə
Sənədlər sadəcə sistemdə saxlanılır,
amma idarə olunmur
Do IT həlli — standartdan kənara çıxan sistemdir
Sənədlərin yaradılması, razılaşdırılması və imzalanması real vaxtda
ASAN İmza və SİMA İmza dəstəyi — o cümlədən QR-kod ilə
Bir çox şirkətlər artıq elektron sənəd dövriyyəsi sistemlərini tətbiq ediblər, amma çox vaxt bu, sadəcə kağızın rəqəmsal əvəzidir — real avtomatlaşdırma və rahatlıq olmadan
Rəqəmsal sənəd dövriyyəsinin(RSD) altsistemi ilə inteqrasiya
Kontargentlərlə elektron sənəd mübadiləsi
Rəhbərlər üçün genişləndirilmiş hesabatlar və analitika