Tətbiq nəticələrinə görə, ali və orta təbəqə rəhbərlərin yeni sənədlər və tapşırıqların icrasının gedişatı, sənədlərin hərəkətinin şəffaflığı və sənədlərin icrasının vəziyyətinə son icraçılar səviyyəsinə qədər operativ nəzarət imkanları barədə operativ şəkildə məlumatlandırılmasına nail olunmuşdur.
Layihənin əhəmiyyətli nəticəsi ondan ibarət olmuşdur ki, sənədlərin hazırlanması müddəti azaldılmış, sənədlərin kağız nüsxələrinin imzalanması zərurətinin istisna edilməsi sayəsində (elektron rəqəmsal imzadan istifadə edilməsi) sənədlərin razılaşdırılması, imzalanması, qeydiyyatı və göndərilməsi prosesləri sadələşdirilmişdir. Layihənin başa çatması zamanı sistemdə 150 istifadəçi işləyirdi.