LAYİHƏ

Azərbaycan Respublikası Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi

DÖVLƏT SEKTORU
Sifarişçi haqqında
Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin 28 fevral 2006-cı il tarixli sərəncamı ilə, 1993-cü ildən mövcud olan Tikinti və memarlıq işləri üzrə dövlət komitəsi əsasında, ölkədə idarəetmə strukturunun təkmilləşdirilməsi məqsədilə, yaradılmışdır.

Bu gün, Nizamnaməyə və ölkə rəhbərliyinin tapşırıqlarına uyğun olaraq, Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi şəhərsalma və memarlıq aspektində dünya səviyyəsində rəqabət aparacaq şəhərlərimizin dayanıqlı inkişafına nail olmaq üçün əlindən gələni edir.
Həll
Qarşıya qoyulan tapşırıqları həll edən həllər olaraq, WSS Docs və SAP B1 sistemləri seçilmişdir. Layihənin həyata keçirilməsi 3 şirkətdən ibarət konsorsiuma həvalə edilmişdir: Ojag Consulting Services, BMS Global və Do IT. Do IT komandası elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin və elektron arxivin tətbiq edilməsinə görə cavabdeh idi. Layihə bir neçə mərhələdə həyata keçirilirdi. Birinci mərhələdə sistemin daha prioritetli modulları tətbiq edilmiş, gələn və çıxan yazışma prosesləri, habelə, daxili sənəd dövriyyəsi avtomatlaşdırılmışdır. Layihənin ikinci mərhələsində elektron arxiv modulu tətbiq edilmişdir. Üçüncü mərhələ çərçivəsində, WSS Docs və SAP B1 sistemləri arasında inteqrasiya həyata keçirilmişdir.
Tapşırıq
Sənəd dövriyyəsi proseslərinin avtomatlaşdırılması üzrə tapşırıqlar şəhərsalma və tikinti fəaliyyəti üçün daxili informasiya sistemlərinin yaradılması üzrə ümumi layihənin tərkib hissəsi idi. Layihə heyətin idarə olunması, maliyyə uçotu və satınalma proseslərin, elektron sənəd dövriyyəsi və arxiv modullarının hazırlanmasını əhatə edirdi. Sonuncu modul qarşısına aşağıdakı tapşırıqlar qoyulurdu:
  • kargüzarlıq şöbəsi əməkdaşlarının buraxdığı səhvlərin minimuma endirilməsi
  • sənəd axtarışı sisteminin maksimal sürətinin və dəqiqliyinin təmin edilməsi
  • sənədlərlə iş keyfiyyətinin, sürətinin və etibarlılığının artırılması
  • verilənlərin təhlükəsizliyinin təmin edilməsi
  • istənilən icra mərhələsində işin gedişatına keyfiyyətli nəzarət imkanı
  • komitə daxilində sənədlərin operativ daxili və xarici mübadiləsinin təşkili
Nəticə
WSS Docs-un tətbiq edilməsi aşağıdakıları etməyə imkan vermişdir:
  • vahid sənədlər bazası yaratmağa
  • sənədləri şəffaf və operativ şəkildə razılaşdırmağa
  • tətbiq olunmuş nəzarət mexanizmləri sayəsində, görülən işin keyfiyyətini artırmağa
  • mövcud biznes proseslərini optimallaşdırmağa
  • elektron sənəd arxivi yaratmağa,kağız sənədlərin imzalanmasını aradan qaldıraraq, rəhbərlərin boş vaxtını artırmağa
  • sənədlərin axtarışı prosesini sürətləndirməyə və, sənədlərə keçid təqdim edilərkən, nəzarəti gücləndirməyə
  • kağızın əldə edilməsi xərclərini azaltmağa
6

vahid sistem çərçivəsində təşkilatlar
~10 mln

sənədlərin sayı
200+

istifadəçi
Tamamlanmış layihələr
Azərbaycan, Bakı, 12 Nigar Rəfibəyli küç.,
Passage 1901, 1-ci mərtəbə
Menyu
Sosial şəbəkələr